Følg Sofakongen på Bloglovin

tirsdag den 1. november 2011

Elle Varner ft. J. Cole - Only Wanna Give It To You

Nu er det jo meningen, at dette skal være en Hip Hop blog, og derfor er det måske lidt forkert af mig, at dele det næste stykke musik, da der er tale og R'n'B. Dog kan det forsvares, da J. Cole gæsterapper på nummeret af Elle Varner.

Jeg må indrømme, at jeg tidligere har lyttet en hel del til r'n'b, men da der simpelthen er for langt mellem snapsene, gad jeg sgu ikke rigtigt det mere.



Mine hørebøffer er derfor næsten altid fri for flødedrenge og piger. Lige indtil jeg hørte dette super funky nummer fra Elle Varner. Jeg er fuldstændig tosset med det, hvilket måske skyldes, at der er en smule 90'er vibe over det, der straks tog mig tilbage til den gang, hvor R'n'B stadig var cool.

Men tjek det ud her:

Elle Varner ft. J. Cole - Only Wanna Give It To You


0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More