Følg Sofakongen på Bloglovin

torsdag den 15. december 2011

50 Cent - Wait Until Tonight

50 Cent is back!

Eller.. Jeg skal måske lige rette mig selv, for jeg har aldrig rigtig synes at han havde været der. Nej, jeg har faktisk altid foragtet ham, hans skudhuller, hans muskler og hans læspen.



Men hans nye single fra hans "Big 10 mixtape" er mega fed, og jeg giver ham sgu chancen. Jeg er stadig ikke tosset med hans syngeri, men jeg må overgive mig for hans flow, tekst og valg af beat - Det er simpelthen skide fedt.

Forresten optræder der en pige i videoen, som ved første øjekast godt kunne minde om Rihanna, MEN så bliver der lige zoomet ind på røven -Jesus! Rihanna nu med supersize røv. Faktisk kunne hun godt være en af pigerne fra Malk De Koijns "Lone har en kæmpestor røv". Eller som en kommenterede, der hvor jeg fandt tracket: "Girl kind of looks like a ghetto trash Rihanna" Fnis.

50 Cent - Wait Until Tonight


0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More