Følg Sofakongen på Bloglovin

fredag den 28. oktober 2011

Pusha T ft. Tylor the Creator - Trouble On My Mind

Jeg må blankt erkende, at der ofte går meget lang tid fra, at noget fedt udkommer til at jeg endelig hører det.


Sådan var det også med OFWGKTA, da jeg for første gang i sommers hørte om dem. Ja, meget skidt, men jeg har aldrig haft brug for at være den første til at høre noget og "være med på beatet". Jeg hører bare det musik jeg lige falder over, og som regel er det noget der allerede har haft lang tid på bagen.

Derfor stod jeg pludselig alene på Roskilde i sommers ude foran Cosmopol, hvor Tyler the Creator og hans OFWGKTA gik amok. Jeg kunne desværre ikke klemme mig ind i telted, og gad faktisk heller ikke, da jeg som sagt ikke viste andet end, at det var det nye wonderkid, der kig amok derinde.

Da jeg kom hjem fik jeg så tjekket op på Tyler the Creator - en absurd oplevelse - men faktisk ganske fedt.



En af mine venner sendte et link til mig igår, med et track fra i sommers med Pusha T fra Clipse og Tyler the Creator. Super fedt track, som Neptunes har produceret.

Pusha T ft. Tyler the Creator - Trouble On My Mind


0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More