Følg Sofakongen på Bloglovin

torsdag den 3. maj 2012

Iggy Azalea - Pussy

Iggy Azalea er en ung dame fra Australien, der er begyndt at poppe op overalt på internettet - der også har været baggrunden for hendes pludselige online gennembrud.

Jeg har virkelig kæmpet med hende, og har ikke kunne finde ud af om jeg syntes det var fedt eller fjollet. Hun er en super sprød, hvilket hun på ægte hip hop maner får understreget, i hendes musik videoer - hvor røv og jader bliver fremhævet hele tiden. Derudover er hendes tækster super beskidte og super street, hvilket er en smule utroværdigt fra den blonde Azalea.



Dog er jeg kommet til den konklusion, at hun er dope. Det kan sagtens være at jeg ombestemmer mig senere hen, men pt. har jeg det svedigt med hendes musik. Især hendes nummer, der slet og ret hedder "Pussy" synes jeg er fed - Og det samme er stilen i videoen. Ispinde, korte shorts og en rå fed attitude virker åbenbart på mig. Har dog også hørt sangen en håndfuld gange uden video, og den holder altså stadig :)

Lidt fed bonus info: Iggy dater pt. roskilde aktuelle og mixtape kongen A$AP Rocky og har været så dum at få titlen på hans mixtape tatoveret på fingrene "Live, love, A$AP" tsk tsk.. børn

Iggy Azalea - Pussy


1 kommentarer:

Flot albumcover, især når det er mig der har lavet det til min tumblr ;) haha

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More