Følg Sofakongen på Bloglovin

lørdag den 5. maj 2012

Elle Varner - Refill

"I feel like the girl at the bar who's been there too long - Can't stand up" - Det lyder som om at Elle Varner er en frisk pige.

Det er lørdag, og jeg har tømmermænd, og indtil jeg har fået det bedre, står den på R'n'B i hørebøfferne - ikke noget gangsterrap til mig just yet.


Der er heldigvis begyndt at dukke o.k. R'n'B op igen, og genren er ved at opleve en lille renæssance anført af folk som Andy Allo, Raphael Saadiq men i særdeleshed af Frank Ocean og Elle Varner.

Jeg har tidligere delt et voldsomt fedt nummer med Elle Varner, hvor hun fik hjælp af J. Cole. En super fest sang som jeg altid får sat på til fester, hvis jeg har muligheden for det.

Nu har hun så lavet det modsatte, men med samme perfektionisme. Refill er den klassiske R'n'B fortælling om pigen, der møder drømmefyren en aften på en bar. Hørt før, bevares, men hold så op hvor bliver det lækkert leveret af Elle Varner. Perfekt til en dag med tømmermænd.

Der er også blevet lavet et remix af nummeret med T-Pain og Wale - Men de er super forstyrrende i så lækkert et trak og de burde have holdt deres irriterende fingre væk

Elle Varner - Refill

0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More