Følg Sofakongen på Bloglovin

fredag den 28. oktober 2011

Evidence ft. Fashawn - Same Folks

Det primære sted på nettet, hvor jeg finder god Hip Hop er på anmeldersiden HipHopAnmeldelser Så derfor kan meget af det musik, som jeg deler også findes på den side, hvor der også bliver gået meget mere i dybden.



Jeg ved som sagt ikke særlig meget om hiphip - Jeg er bare forbrugeren. Da jeg var yngre, hørte jeg rigtig meget musik fra gruppen Dialated Peoples, og så faldt jeg over en anmeldelse på Hip Hop Anmeldelser af et af gruppens medlemmers nye skive.

Evidence, som han hedder, har fået spækket noget rigtig godt musik sammen og den sang jeg vil dele bliver han ledsaget af en af mine ynglings rappere Fashawn (også fundet på hiphopanmeldelser). Det er et pisse fedt track og en dejlig cool og afslappet video. Evidence ft. Fashawn - Same Folks

 

0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More