Følg Sofakongen på Bloglovin

søndag den 30. oktober 2011

Andy Allo ft. Blu - Dreamland

Rapperen Blu, har efter min mening lavet de sidste mange års fedeste skive. "Below the Heavens" er så voldsomt fed, og en stor del af æren skal tildeles super produceren, der også står bag Fashawn's geniale album "Boy Meets World".

 Men faktisk skal denne sang ikke findes på "Below the Heavens". Jeg sad og kiggede nogle forskellige videoer igennem på Youtube, fordi at jeg meget gerne ville have en Exile produktion med på bloggen. Jeg var også sikker på at det skulle være fra en af de førnævnte herre Blu eller Fashawn, men jeg kunne ikke rigtig bestemme mig.




Så mens jeg klikkede rundt, faldt jeg tilfældigvis over dette fantastiske samarbejde mellem sangerinden Andy Allo og Blu. Det er lang tid siden jeg er faldet over så smukt et stykke musik.

Andy Allo's sang, Blu's rap og beatet er alt sammen definitionen af perfektion. At det hele så går op i en højere enhed efter 2.28 min i sangen, burde jo nærmest være forbudt. Det er altså en perle af et nummer.

Andy Allo ft. Blu - Dreamland

0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More