Følg Sofakongen på Bloglovin

fredag den 2. december 2011

Fler Farver - Morgenfest

Den første hip hop skive jeg selv havde købt da jeg var lille, var  fra de tre glade drenge i Humleridderne. "En genial gaveide" har derfor siden jeg var lille haft en særlig plads i mit hip hop hjerte. Jeg er faktisk ikke sikker på jeg var klar over at det var hip hop dengang. Desværre nåede de kun at lave en enkelt eller halvanden fed cd, og der har derfor i rigtig lang tid været et tomrum, hvor den glade danske hip hop engang havde sin plads.




Den nye single fra den fynske happy army tegner dog lovende. Drengene fra "Fler Farver" er endelig færdige med at tosse rundt med "Odense Assholes" der dog var sjovt så længe det varede (For dem som stadig ikke har fået nok at OA, har jeg ladet mig fortælle at der er en dokumentarfilm på vej om fænomeret).

Jeg har stort set siden starten fulgt Fler Farver - mere eller mindre frivilligt - idet en del af drengene er vokset op i samme kvarter som jeg, hjemme i Odense. Jeg kan rigtig godt lide deres positive energi, men jeg har altid syntes der manglede et eller andet før det blev rigtig fedt.

Men det er lige hvad dette udspil faktisk er rigtig fedt! Så knap en kold Odense op og nyd dette herlige nummer.

Fler Farver - Morgenfest


0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More