Følg Sofakongen på Bloglovin

onsdag den 2. november 2011

Yonas - Pumped Up Kicks

Selvom jeg elsker Hip Hop, er adspredelse nødvendig en gang imellem. Et af de numre jeg hørte rigtig meget hen over sommeren, var Foster The Peoples sang Pumped Up Kicks. Et rigtig dejligt nummer, der ligger så langt fra hårde gangster attituder som noget overhovedet kan gøre.



Men så fald jeg lige over dette super fede remix af rapperen Yonas fra Bronx, der blot ved at smide lidt lækker dyb bas + det løse, har forvandlet dette hyggelige indie nummer til at rigtigt svedigt hip hop track.

Lyrik er ikke min stærke side, men jeg synes at andet vers er så fedt, at jeg lige deler det i tekst form også.

Lights, camera's life is just so scandless but still i paint with honesty thats why they love whats on my canva's i'm like P Sempress my service is so enchanting I took a song by foster the people and fostered it into Yonas's anthem nigga i'm a beast. Panther. I don't know no answers. thought i lost my soul 15 years ago when i lost my father to cancer but i'm still here! shit! I refuse to quit. just god and a gun and i load it up click and a voice full of soul and it goes like this 

Yonas - Pumped Up Kicks

0 kommentarer:

Send en kommentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More